mandag 12. juli 2010

En ny dag, en ny mulighet.

Også er det jo faktisk en helt ny uke i tillegg!!!
Fra onsdag kveld hadde jeg og sambo barnefri frem til lørdag formiddag. Det var litt kos for oss syns jeg. På onsdagen var vi hos noen venner av oss og spillte rollespill. Dette var første kvelden vi spillte D&D 4th edition, veldig spennende men ganske vanskelig. Nå som jeg endelig hadde begynnt å huske på hvordan ting var i 3.5th edition...

Min nye karakter heter Elphame Solar, (etter Elphame, i goddess of partholon serien jeg akkurat er ferdig med. Solar valgte GM'en). Hun er Eladrin, som er en type elf, de kalles også high-elf eller grey-elf til tider. (når man snakker om rollespilling, blir det mye norsk-engelsk språk...). Hun er veldig høy og tynn, hun har langt sølvfarget hår og lilla øyne. Eladrins har ikke pupiller, men hele øyet er lik farge. Hun er heks(wizard) og kan kaste endel magi. Det skal bli morsomt å bli kjent med El. selv om jeg ikke tror vi kommer til å spille henne så mye, vi skal nemlig fortsette med 4th edition, men vi skal spille en annen verden, så da tipper jeg at vi blir å lage en ny karakter da. Personlig synes jeg det er litt synd at vi skal bytte hele tiden. Jeg syns det er gøy å bli kjent med mine karakterer og så spille dem en lang stund sånn at man lissom får kjenne litt på hvordan det er å være semigud! Hvem vil vel ikke være så mektig???




På fredagen så var vi hjemme å kosa oss med grillmat og på kveldstid så var jeg hos naboen å så brothers og sisters. Nå har vi bare 2 episoder igjen av sesong 1. og forrige episode var så innmari trist... Jeg hadde både en og to tårer trillende ned kinnet mitt.


På lørdagen dro vi å hentet klump hos mamman og pappan min. Dennis ville bare dra på pænking vogna, men det fikk han ikke lov til. Det ble ikke veldig godt motatt, men han hadde rett og slett ikke no valg!


Klumpen skal jo på ferie der hele neste uke. Og det er litt langt å reise bare for en dags tur( spesiellt når pappan skal se på fotballkamp )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar