tirsdag 6. juli 2010

leeeenge siden

Nå er det jaggu lenge siden jeg skrev her.. Ikke det at noen sikkert bryr seg.. Men jeg kan nå iallefall oppdatere litt om hva som har skjedd. Ikke det at det har skjedd no særlig spennende.


Grunnen til at det ikke har vært noe skriving her, er at transportstreiken ble avviklet. Og da ble det et helvete her på jobb. I tillegg har jeg fått opplæring på sporing, og sitter nå på begge linjer på jobb. Dette vil i praksis si at jeg får dobbelt så mange telefoner om dagen. Pluss at det er veldig mange folk borte, og de som er igjen er nesten bare vikarer.


Sporing er veldig gøy synes jeg. Deilig med litt avveksling i forhold til booking. Er litt digg å gjøre litt annet innimellom lissom.


Og jeg skriver jo bare på jobben. Kanskje jeg skal begynne å skrive litt hjemme også.. Jeg som har fått meg ny data maskin!




Dette er den nye herligheten min. En rimelig bra oppgradering fra den gamle skiten jeg hadde fra før. Den gamle dataen skal sønnen min på tre år, få overta. Den passer akkurat til hans bruk.

Det er jo grenser for hvor bra data som må til for å spille Labbe Langøre og se på dvd'er på en data....


Ellers så har det jo endelig blitt sol og sommer her i norge. Jeg DIGGER sommer!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar