tirsdag 1. juni 2010

Første inlegg!

Hei hei! Og velkommen til min blogg.
Her skal jeg prøve å sette tanker på ting og tank, og følge opp litt av hva som er livet mitt nå for tiden.

Jeg har alltid ønsket å skrive dagbok, helt siden jeg var liten jente.. Jeg var faktisk en av de jentene som aldri skrev dagbok... Det vil IKKE si at jeg aldri prøvde.... Gud vet hvor mange dagbøker jeg begynte å skrive... i allefall 15... De endte alltid opp med å ha 5 sider skrevet i seg, og aldri bli sett i mer.

Jeg er nå blitt litt eldre, og håper jeg har litt flere tanker som jeg kan dele rundt meg nå, sånn at denne bloggen vil bli oppdatert ganske regelmessig.

Akkurat nå sitter jeg på jobben min. Jeg har nemlig blitt så heldig at jeg har fått meg et vikariat i en jobb som jeg er stortrives i. Håper det blir langvarig. Men siden jeg jobber i transportbransjen så er det litt stille om dagen, da transportarbeiderforbundet streiker. Enn så lenge er det bare biltransport som er tatt ut, og flytransporten går som normalt. Da er det iallefall noe å gjøre.
Men... i dag har jeg hittil hatt 32 samtaler... på en helt normal dag har jeg hatt opptil 100samtaler... Så jeg føler jeg ikke så veldig produktiv her jeg sitter.

Men sosialt sett er det veldig bra her, og jobben er morsom og ganske enkel (jeg sitter ikke på alle linjer enda). Og det er store muligheter for å videreutvikle seg innenfor bedriften! NÅ gjelder det for meg å gjøre meg uerstattelig så jeg får jobbe her videre ;)

som en liten fotnote på slutten her...
Jeg er tydeligvis veldig glad i prikker. i løpet av denne posten har jeg klart å skrive: 25prikker.
(og da har jeg allerede slettet ganske mange av dem)

2 kommentarer:

  1. Grattis med ny BLOGG!
    jeg er da som du kanskje skjnner, etter mitt innlegg på LK, Lava :)

    Ser fram til å følge deg videre!

    SvarSlett
  2. Hei hei! Så hyggelig å ha min første følger!
    Håper du ikke blir for skuffet over min rosa tilværelse ;)

    SvarSlett