tirsdag 8. juni 2010

Sliiiiten!

I helgen har jeg vært i Bryne, vi kjørte bil hele veien... 8 timer til.... og 8 timer fra....


Du kan trygt si jeg har vondt i rompa mi i dag ;) men det er vel bare normalt når man sitter så lenge i bilen. VI stoppet og hadde kanskje et kvarters pause på vei til Bryne, og en halvtimes pause på vei hjem igjen.
Dietten min gikk som planlagt til helvete i helgen. og det har vært superdeilig å kunne spise akkurat hva jeg ville.
Hadde egentlig tenkt til å spise lavkarbo frem til lørdagen, men tenkte som så at... Jaja... nå er vi på tur, passer ikke kjolen så bra under bryllupet har man alltids muligheten til å ta på segt en hold-in ;)

Jeg begynnte iallefall dagen bra lavkarbomessig. Samboern kjøpte med seg gresk salat fra butikken som jeg spiste rett etter jobb (dro i lunsjen). Også stoppet vi i Lyngdal hvor vi tenkte vi kanskje skulle spise litt.. Jeg var ganske sulten, men så ikke noe som var spesiellt lavkarbovennlig, og så fristende ut. Så vi ventet til vi var fremme i Bryne før vi fant noe å spiste. Vi bestemmte oss da for at vi like gjerne kunne begynne utskeielsene der og da. (hvor stor sannsynlighet er det for at du kan finne no lavkarbo på en "pasta al forno" restaurant, to kinesiske restauranter eller en pizzasjappe..). Det blei kinesisk. namm namm.. veldig godt. Jeg valgte å spise "middag meny for 1 person". Der var det en blanding av stekt ris, friterte scampi, vårrull, satay kyllingspyd og noe som liknet på tempurafritert svinekjøtt. Til dette var det servert en helt forferdelig "sursøt" saus som smakte jordbær... (altså det var som sånn rødsaus som blir servert med riskrem til jul). Til dessert spiste vi eplekake som jeg tror var hjemmelaget og den var nyyyydelig!



Dagen etterpå spiste vi en helt vanlig frokost på hotellet (ikke no høydare verken lavkarbo eller normal, men de hadde no lapperøre som var helt ok å lage lapper ut av). På kvelden spiste vi på Peppes. helt greit...
Lørdagen var bryllup... masse god mat! og gode kaker... og god drikke... og veeeeldig hyggelige folk. Samboern min var suuuperflink å holde tale, og jeg gråt... som alltid.. De fleste talene var lagt opp til å være humoristiske, og det var de... men allikevel gråt jeg. Jeg gråt allikevel mindre enn forventet...
Søndagen var det restekakeparty, kinesisk og masse masse godis :)
mandagen var kjedelig veimat, masse godis og pizza npr jeg kom hjem...

resultat:
Jeg gikk bare opp under 2 kg i løpet av denne fråtsinga!!!

*happy*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar