onsdag 2. juni 2010

Sommer!

Endelig har sommeren kommet, og det er sol og varmt i været. I går fjernet jeg vinterpelsen på leggene og i dag har jeg på pirat bukser for første gang i år!! Gjett om det er deilig!





(Nei.. dette er IKKE meg... ;) )











Eneste som er litt kjipt i dag, er det at det blåser så innmari masse, men gudskjelov er det ikke en veldig kald vind.

I kveld skal jeg pakke, for i morgen etter lunsj skal jeg og samboern min ut å kjøre til Bryne. Der skal vi i bryllup opå lørdag. Til et godt vennepar av oss. Jeg gleder meg supermasse!!!

Marry me candy heart


Forhåpentligvis blir jeg kvitt sommerforkjølelsen før lørdagen , så jeg slipper å snufse og hoste og harke under vielsen. Eller... forresten! Jeg håper jeg blir enda mer forkjøla sånn at det ikke ser SÅ rart ut når jeg snufser og gråter under hele bryllupet.. (Jeg har en fæl tendens til å bli rørt over hver eneste lille ting).
Gruer meg faktisk til å sitte foran sammen med brudeparet (jeg er samboer med forlover til brudgom), fordi jeg vet jeg kommer til å gråte så mye.

Om ca 10 minutter kommer samboern min å henter meg, så skal vi på Strømmen Storsenter for å kjøpe sko. Mamman min fant et par i går som hun mente jeg burde prøve, samboern min må også ha sko, det ser jo litt dumt ut med dress og joggesko.




(forresten! I går hadde jeg 46 samtaler gjennom hele dagen.. I dag....

TADAAAA!!!!

46 samtaler!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar